Subject: 11154 km 0,249 (Lepiku ja Taga-Lepiku kinnistu) mahasõidu valmimise teade
From: Edictum Ehitus OÜ <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Nov 2024 21:46:57 +0200

Tere

Annan teada, et mahasõit on valmis.

-- 

Lugupidamisega,

Alexander Kroon

Edictum Ehitus OÜ

Juhataja

Tel.: +372 5062380

 <http://www.edictum.eu/> www.edictum.eu

Palun säästa loodust ja võimalusel väldi selle e-kirja välja printimist!

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on konfidentsiaalne 
ning mõeldud kasutamiseks ainult e-kirja adressaatidele. E-kirjas sisalduvat 
teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata edasi saata ega 
mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul, kui Te olete saanud 
käesoleva e-kirja eksituse tõttu, teavitage sellest koheselt saatjat ning 
kustutage e-kiri oma arvutist.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.